To barn klemmer

Norlandia Tusseladden er en barnehage i Bodø kommune, med 33 ansatte og 101 plasser fordelt på 6 avdelinger.

Askeladden

Smørbukk

Mumle gåsegg

Veslefrikk

Tommeliten

Tyrihans

Hvorfor velge Norlandia Tusseladden?

Vi elsker å se barna utforske, lære og være kreative. I barnehagen vår prøver vi å gjøre lek og læring til gode opplevelser.

Hos oss får barnet ditt næringsrik og variert mat, delta i morsomme aktiviteter og lære om å ta vare på miljøet. For oss er trygghet grunnlaget for barnas utvikling, og vi er dedikert til å skape et miljø der de kan trives og vokse.

Vi er et stort og mangfoldig fellesskap. Vi har seks avdelinger, tre for de yngste og tre for store barn.

Vårt verkstedmiljø gir barna mange muligheter til å utforske og skape, med oppgraderte verksteder, inkludert et medierom og et newtonrom. I tillegg har vi et eget gymrom, Jumprommet, i kjelleren, som er en storfavoritt blant barna.

Vi har som mål å skape et miljø der hvert barn føler seg inkludert og verdsatt. For å oppnå dette, er vi alltid tett på barna. Vi observerer barnas styrker og egenskaper, og vi hjelper dem aktivt med å delta i lek og samspill med andre barn. Slik skaper vi et fellesskap der alle barna føler seg trygge, inkludert og akseptert.

Barnas individuelle vekst og trivsel er vår aller høyeste prioritet.

• Stor barnehage og mange lekekamerater
  • Kreativ utforsking og læring
  • Fantastisk verkstedmiljø med blant annet gymrom, medierom og newtonrom.
  • Fantastisk nærmiljø