To barn klemmer

Norlandia Tre troll er en barnehage i Lørenskog kommune, med 13 ansatte og 53 plasser fordelt på 4 avdelinger.

Lykketroll

Trollungene

Trollstien

Skogstroll

Hvorfor velge Norlandia Tre troll?

Hos oss står humor og glede sentralt, og hver dag består av små og store magiske øyeblikk. Vi som jobber her er kompetente og gode rollemodeller som gir barna trygghet og troen på seg selv. Vi legger vekt på et trygt og godt psykososialt miljø, og har nulltoleranse for mobbing.

Barnas medvirkning i hverdagslige gjøremål, aktiviteter og turer er viktig for oss. Barna deles inn i mindre grupper, som for eksempel matgruppe, språkgruppe og aktivitetsgruppe. Dette sikrer at hvert barns unike behov blir møtt, samtidig som vi legger til rette for at nye vennskap kan dannes.

• Sentral beliggenhet på Fjellhamar med gåavstand til parker, fotballbane, butikker, buss og tog.
  • Liten barnehage hvor alle kjenner alle.
  • Mindre grupper for optimale leke- og læringsforhold.
  • Svømmetrening for skolestarterne.
  • Flotte fasiliteter og lekemiljøer både inne og ute.
  • Trygge og empatiske ansatte med fokus på det psykososiale miljøet.