Norlandia Tjuvholmen er en barnehage i Oslo kommune, med 16 ansatte og 52 plasser fordelt på 4 avdelinger.

Monet

Miro

Munch

Picasso

Hvorfor velge Norlandia Tjuvholmen?

Vennskap er vårt hovedfokus, og er en av de viktigste forutsetningene for å skape et trygt og godt miljø med fravær av mobbing.

Vi som jobber her er trygge og tilstedeværende, som observerer barnas styrker og unike egenskaper. Vi har faste rutiner, men barna medvirker aktivt i egen hverdag, og vi legger opp til aktiviteter ut ifra barnas behov og innspill.

Vi legger vekt på varierte kunst- og kulturaktiviteter slik at barna danner samhørighet gjennom felles opplevelser gjennom musikk, maling, foto, språk og mye mer.

Vi legger til rette for fysiske aktiviteter ute og inne som fremmer lek, mestringsfølelse og bevegelsesglede.

• Urban barnehage med nærhet til byens tilbud som kultur, parker, sjø og skog.
  • El-sykler som gjør oss mobile slik vi kommer oss lett av sted i nærmiljøet.
  • Stort språklig, kulturelt og religiøst mangfold blant barn og ansatte.
  • Trygge, tilstedeværende ansatte
  • Vennskap som hovedfokus. Vennskap er en av de viktigste forutsetningene for å skape et mobbefritt miljø.
  • Svømmeopplæring for skolestarterne
  • Skiskole om vinteren