Norlandia Tiller er en barnehage i Trondheim kommune, med 36 ansatte og 136 plasser fordelt på 5 avdelinger.

Sanda

Teigen

Trøan

Bakkan

Kringla

Hvorfor velge Norlandia Tiller?

Vi er et inkluderende fellesskap som bygger på sterke relasjoner og kjærlighet til barna. Vi fokuserer på kosthold, matglede, fysisk aktivitet og bevegelsesglede, og vi jobber målrettet med å styrke båndene mellom barna og de ansatte, samtidig som vi sikrer at vennskapene mellom barna blomstrer.

Inne har vi lyse og luftige rom som innbyr til lek og aktivitet, og som gir barnet ditt mulighet til å utfolde seg fysisk, kreativt, språklig og sosialt.

Uteområdet vårt er stort og tilbyr gode fysiske utfordringer for barna, og plass til mye lek og moro for alle.

Vi omfavner helserike og gode vaner og inspirerer barna ved å la de medvirke i matlagingen hvis de vil, og alle hjelper til med forberedelser og rydding etter måltider.

• Sentral beliggenhet, midt i et spennende område i full utvikling.
  • Fokus på kosthold, matglede, fysisk aktivitet og bevegelsesglede.
  • Eget bibliotek inne i barnehagen, hvor barnet ditt oppmuntres til å leke, utforske, tenke kritisk og uttrykke seg gjennom litteraturen.
  • Godt utstyrt gymsal, perfekt for fysisk aktivitet og bevegelsesglede.
  • Egen kjøkkenhage hvor barna er med i hele prosessen fra jord til bord.
  • Vi er en fullkostbarnehage, med egen matansvarlig der alle måltider tilberedes i barnehagen.
  • Vi tilbyr bleieavtale slik at foreldre slipper å ta med bleier for de minste.
  • Svømmeopplæring for skolestarterne