Norlandia Støylane er en barnehage i Ulstein kommune, med 48 ansatte og 128 plasser fordelt på 7 avdelinger.

Flåna

Skolma

Snellelia

Garnestua

Kongsvollen

Tårnrommet

Brørene

Hvorfor velge Norlandia Støylane?

Hos oss har vi stort fokus på vaksenrolla, og barna blir møtt av kompetente, engasjerte og kreative ansatte som sørgjer for ein trygg og leikande kvardag. Vi er gode førebilete, og er opptatte av å skape eit barnehagemiljø med fokus på tryggleik, tillit, respekt og toleranse.

Vi er alltid der barnet er, og gjev den støtta og omsorga det treng for å utfalde seg. Vi deler oss i mindre grupper som gjev trygge rammer for leik og aktivitet, og for at både barna og dei vaksne skal få betre oversikt over sin eigen kvardag.

Vi har eit flott uteområde med mange spennande apparat og leikemoglegheiter, tilpassa barn i ulike aldrar og funksjonsnivå.

Vi har óg eigen kjøkkenhage der barna tek del i heile prosessen frå jord til bord. Areala våre inne er lyse og luftige, tilrettelagde for leik, aktivitet og kvile.

Storbarnsavdelingane har eit stort tårnrom som vert brukt til dans, hinderløyper og aktivitetar som treng mykje plass.

Småbarnsavdelingane har ein leikegang dei ofte nyttar til å køyre bil og motorsyklar, og til å leike rollespel.

• Idyllisk plassering, med naturrike omgjevnadar, kort veg til skog, fjell, elv og sjø, men óg idrettsanlegget til Hødd.
  • Fullkostbarnehage der alle måltida blir laga til og servert i barnehagen.
  • Inne- og uteareal som er tilrettelagde for at barnet ditt skal kunne utfalde seg både fysisk, kreativt, språkleg og sosialt.
  • Vi har tilbod om bleieavtale, slik foreldre ikkje treng å ta med bleier til dei minste.
  • Symjeopplæring for skulestartarane.
  • Eigen kjøkenhage der barna deltek i heile prosessen frå jord til bord.