Norlandia Stadionparken er en barnehage i Bodø kommune, med 25 ansatte og 74 plasser fordelt på 4 avdelinger.

Blåveisen

Engsoleia

Kløverenga

Tyttebærtua

Hvorfor velge Norlandia Stadionparken?

Hverdagen vår er preget av faste rutiner og en tydelig dagsrytme, noe som gir barna trygghet og forutsigbarhet, men vi er også åpne for spontane innspill fra barna om forslag til turer og aktiviteter de ønsker.

Barna deles inn i mindre, aldersblandede grupper for å sikre at hvert barns unike behov blir møtt, samtidig som vi legger til rette for at nye vennskap kan dannes.

Vi omfavner næringsrike og gode vaner og inspirerer barna til bevissthet og samarbeid.

Humor og glede er sentralt hos oss, og hver dag består av små og store magiske øyeblikk. Vi som jobber her er erfarne og tilstedeværende ansatte som sørger for at barnet ditt får en trygg tilknytning og god omsorg.

• Sentral beliggenhet ved Østbyen skole, og vi nyter godt av Bodøs rike kulturtilbud og naturskjønne omgivelser.
  • Erfarne og tilstedeværende ansatte som sørger for at barnet ditt får en trygg tilknytning og god omsorg.
  • Faste rutiner og en tydelig dagsrytme, noe som gir barna trygghet og forutsigbarhet
  • Vi omfavner næringsrike og gode vaner og inspirerer barna til bevissthet og samarbeid
  • El-sykler med plass til flere barn, perfekt for lengre turer.
  • Vi er en fullkostbarnehage hvor alle måltidene tilberedes i barnehagen.
  • Egen grønnsakshage, hvor barna lærer om bærekraftig matproduksjon ved å delta i hele prosessen fra jord til bord.