To barn klemmer

Norlandia Sørumsand er en barnehage i Lillestrøm kommune, med 33 ansatte og 111 plasser fordelt på 6 avdelinger.

Grønn

Gul

Lilla

Blå

Rød

Orange

Hvorfor velge Norlandia Sørumsand?

Norlandia Sørumsand barnehage ligger i utkanten av Sørumsand sentrum, med Sørumsand skole som nærmeste nabo. Barnehagen har tre avdelinger tilrettelagt for barn i alderen 0-3 år, to avdelinger for barn i alderen 3-5 år og en for førskolebarna.

Barnehagen har, i tillegg til felles satsningsområder fra Norlandia, stort fokus på det fysiske læringsmiljøet og barn som prosjektledere.

• Kompetanseheving for personalet - CLASS (samspillskvalitet) og Tuning into kids (TIK – veiledning av barns følelser)
  • Foreldreaktiv tilvenning
  • Egen avdeling for førskolebarna
  • Fysisk læringsmiljø og barna som prosjektledere i egen hverdag