To barn klemmer

Norlandia Sjøstjerna er en barnehage i Hadsel kommune, med 10 ansatte og 30 plasser fordelt på 3 avdelinger.

Krabbeluren

Havhesten

Havfruen

Hvorfor velge Norlandia Sjøstjerna?

Med kompetente, trygge ansatte og med naturen som vår nærmeste nabo får barnet ditt gode muligheter for trivsel og utvikling hos oss. Enten det er gjennom lek eller på turer fylt med utforsking og oppdagelser i skog eller mark, fjell eller fjære.

Hos oss står barnas glede og trivsel i sentrum, og inkludering, anerkjennelse og respekt er alle viktige verdier for oss.

Vi er en flerkulturell toavdelingsbarnehage med et grønt fokus, bare et steinkast unna Melbu sentrum. Hos oss jobber vi hver dag for at alle barna skal føle seg inkludert i fellesskapet. Vi har tilstedeværende ansatte som er mentalt påkoblet i lek og aktivitet sammen med barna, og som lytter, veileder og fremmer barnas medvirkning i å kunne ta avgjørelser der det er naturlig.

Vi har en egen kjøkkenhage som vi nyter godt av, og vi har frittgående høner som barna er veldig glade i og som de steller godt med.

• Umiddelbar nærhet til naturen
  • Kjøkkenhage og frittgående høner
  • Varm lunsj hver dag som er laget fra bunnen av
  • Grønt fokus på næringsrik mat