Norlandia Sætra er en barnehage i Giske kommune, med 33 ansatte og 85 plasser fordelt på 4 avdelinger.

Blåbærtua

Røsslyngen

Låvebrua

Steinrøysa

Hvorfor velge Norlandia Sætra?

Vårt mål er å skape det beste barnehagemiljøet for ditt barn. Vi har lyse og luftige rom som inviterer til lek og aktivitet. Her får barna utfolde seg både fysisk, kreativt, språklig og sosialt.

Vi ansatte i barnehagen er erfarne, omsorgsfulle og engasjerte mennesker som jobber hver dag for å skape et omsorgsfullt miljø preget av trygghet, respekt og tillit. Vi hjelper barna med å bygge relasjoner med hverandre og er oppmerksomme på gryende vennskap slik at vi kan legge til rette for at disse skal kunne utvikle seg videre.

• Mørkeskogen og Lyseskogen, to flotte naturområder. Barna utforsker terrenget, får naturopplevelser som stimulerer lek og læring og opplever mestring gjennom utfordringer.
  • Nærmiljøet. Gåavstand til fjell, fjøre, skog og mark.
  • Trygge, omsorgsfulle ansatte