Norlandia Ødegården er en barnehage i Asker kommune, med 28 ansatte og 93 plasser fordelt på 6 avdelinger.

Føllene

Geitekillingene

Lammene

Geitebukkene

Hestene

Sauene

Hvorfor velge Norlandia Ødegården?

Omgitt av skoger og åser på alle kanter, der ligger vi, idyllisk plassert ved Ødegården gård. Her får barnet ditt muligheten til å besøke dyrene, ri på hest og leke gjemsel i Eventyrskogen. Vi er en aktivitetsbarnehage med fokus på uteliv, språk, relasjoner og samarbeid på tvers av våre seks avdelinger.

Hver eneste dag jobber vi for å legge til rette for varierte og engasjerende opplevelser for barna våre. Vi har mange ulike aktivitetsrom, inkludert gym, formings- og forskerrom, sanserom og vannlekerom. I tillegg har barna tilgang til eget bibliotek og snekker- og keramikkverksted.

Hos oss får barnet ditt et utmerket utgangspunkt for å utforske sine kreative sider. Vi tilbringer mye tid utendørs og vi har store uteområder både innenfor og utenfor gjerdet.

Vi har tilgang til både stor og liten grillhytte, vår egen kjøkkenhage og ikke minst Ødegård gård like i nærheten.

• Mange ulike aktivitetsrom
  • Landlig beliggenhet og nærhet til gård
  • Vanntilvenning og skiskole
  • Fullkostbarnehage med egen kokk