To barn klemmer

Norlandia Nordbyhagen er en barnehage i Ullensaker kommune, med 28 ansatte og 85 plasser fordelt på 5 avdelinger.

Rød

Grønn

Gul

Blå

Lilla

Hvorfor velge Norlandia Nordbyhagen?

Miljøfuglen Norri er helten i vår barnehage. Han er vår kjære maskot og veileder oss i hvordan vi skal ta vare på miljøet. Han hjelper oss å lære hvordan vi skal sortere og gjenvinne søppel og flasker.

Vi har fokus på «sporløs ferdsel» og når vi oppdager rusk og rask på våre turer tar vi dette alltid med oss for å kaste det i riktig søppelkasse.

Hos oss blir alle barna sett og anerkjent hver dag. Det er viktig for oss at alle barna kjenner seg trygge og opplever fine dager i barnehagen.

Vi som jobber her er aktive og engasjerte i barnas lek. Vi er kreative bidragsytere i det å tilrettelegge hverdagens innhold slik at det gir barna mestringsfølelse og medvirkning i egen hverdag.

• Vårt fokus på miljø og bærekraft, og maskoten vår; miljøfuglen Norri som veileder oss i hvordan vi skal ta vare på miljøet på best måte.
  • Tilrettelagte opplevelser basert på barnas aldersgrupper.
  • Svømmeopplæring for skolestarterne
  • Tilbud om bleieavtale slik foreldre slipper å tenke på at barnet har nok bleier i barnehagen.
  • Tilbud om parkdressavtale
  • Vi er en fullkostbarnehage.