To barn klemmer

Norlandia Myrertoppen er en Reggio Emilia-barnehage i Oslo kommune, med 21 ansatte og 82 plasser fordelt på 5 avdelinger.

Sommerfuglene

Maurene

Marihønene

Humlene

Gresshoppene

Hvorfor velge Norlandia Myrertoppen?

Vi er en Reggio Emilia barnehage som legger vekt på lyttende pedagogikk. Vi er nysgjerrige og engasjerte ansatte som hver dag streber etter å gi barna varierte muligheter og positive hverdagsopplevelser som stimulerer deres egen kompetanse, undring og fantasi.

Vi er opptatt av selvstendighetstrening, medvirkning og inkludering, og mener at barn lærer mest når de er aktive i egen læring.

Barna jobber med mange spennende prosjekter, som å lage animasjonsfilmer og snekre lekekasser. Hos oss er det et stort fokus på friluft og vi omfavner naturen og er ofte på oppdagelsesferd i nærområdet.

• Vår beliggenhet med umiddelbar nærhet til marka
  • Vårt fokus på friluftsliv og alle turene våre
  • Mange spennende prosjekter som ledes av nysgjerrige og engasjerte ansatte.
  • Vi ser barna som unike individer som får utvikle seg etter sine interesser og behov.
  • Fullkost med egen kokk
  • Skiskole