Norlandia Mogreina er en barnehage i Ullensaker kommune, med 34 ansatte og 107 plasser fordelt på 7 avdelinger.

Knerten

Lurven

Askeladden

Veslefrikk

Gullhår

Trollungene

Blåmann

Hvorfor velge Norlandia Mogreina?

Tenk deg en barnehage midt i hjertet av naturen, hvor eventyr venter rundt hvert hjørne. Våre temarom og Gullhårskogen gir barnet ditt muligheten til å utfolde seg kreativt. I vårt inkluderende fellesskap oppmuntrer vi til fri utfoldelse av fantasien, og lar leken få bli selve veien til læring.

Vi er en barnehage beliggende i naturskjønne omgivelser. Vi er mangfoldige og har en rik variasjon av språk og kulturer blant både barn og ansatte, og vi legger stor vekt på å styrke positive fellesopplevelser. Dette bidrar til sterke bånd mellom små og store.

Hos oss finner du syv avdelinger spredt over to bygninger, alle designet for å gi ditt barn den beste opplevelsen. Dagene våre er varierte, med lekegrupper, turer og dans tilpasset hvert barns behov.

Vi har ulike temarom i barnehagen vår, inkludert et vannrom og forskerrom. I tillegg har femåringene sin egen dedikerte avdeling.

• Nært forhold til nærmiljøet
  • Naturskjønne omgivelser
  • Læring gjennom lek og nysgjerrighet
  • Fullkostbarnehage med egen kokk