Jobb hos oss

Karriere i Norlandia Mamma Mia

Ansatt leker med barn utendørs
Ansatt samhandler med barn innendørs
Utendørs lek mellom barn og voksen
Ansatt bærer et barn

Kompetanse, omsorg og utvikling

I Norlandia Mamma Mia er målet at alle barn skal ha et likeverdig tilbud og gå i en høykvalitetsbarnehage. Nøkkelen til høykvalitetsbarnehagen er kompetente ansatte som er omsorgsfulle og utviklingsorienterte.

Vi deler kunnskap med hverandre og er stolte av å jobbe i Norlandia Mamma Mia. Vi baserer vårt arbeid på kunnskap og innovasjon, som omhandler at vår praksis utvikler seg i tråd med ny kunnskap, forskning og erfaring.

God ledelse, felles kultur og standard, samt et rikt leke- og læringsmiljø er viktig for barna og for oss. Derfor har vi valgt ut noen felles satsingsområder som vi vet har stor betydning for barns utvikling og progresjon.

Systematisk med CLASS

Vi jobber helhetlig og systematisk med intern kompetanseutvikling og ekstern barnehagevurdering med blant annet

Se alle ledige stillinger

Ta gjerne kontakt