Norlandia Mamma Mia er en Sport og kultur i Ullensaker kommune, med 27 ansatte og 111 plasser fordelt på 5 avdelinger.

Lillebror

Knerten

Herkules

Olympia

Oppdagerne

Hvorfor velge Norlandia Mamma Mia?

Vår verden er full av aktiviteter, læring og glede. Vi har dedikerte aktive ansatte som gir barnet ditt trygghet og omsorg i et miljø fullt av spennende oppdagelser.

Med tilgang til flotte idrettsfasiliteter, lekeparker og naturskjønne områder like utenfor døren, får barnet ditt muligheten til å utforske, lære og leke i et inkluderende miljø.

Vi er en barnehage med to småbarnsavdelinger og tre storbarnsavdelinger. Hos oss blir barnet ditt en del av et aktivt og inkluderende fellesskap som består av et mangfold av både barn og ansatte.

Vi har store rom og mye boltreplass både inne og ute med blant annet egen ballbinge, og vi jobber aktivt for å skape mye moro og mange minner for barna.

Vi fokuserer på inkludering gjennom forbedringsarbeid, deler oss opp i smågrupper og har samlingsstunder. For at vi skal kunne se hvert barn best mulig, har vi et tett samarbeid med hver familie.

• Stor boltreplass for barna
  • Umiddelbar tilgang til idrett- og aktivitetsfasiliteter
  • Fint uteområde i Hiltonskogen med gapahuk
  • Mangfold av barn og voksne