To barn klemmer

Norlandia Linnesbakken er en barnehage i Lier kommune, med 37 ansatte og 106 plasser fordelt på 5 avdelinger.

Rulle

Tumle

Hoppe

Sprette

Klatre

Hvorfor velge Norlandia Linnesbakken?

Hos oss står humor og glede sentralt, og hver dag består av små og store magiske øyeblikk. Vi som jobber her er erfarne og omsorgsfulle ansatte som sørger for at barnet ditt får en trygg tilknytning og god omsorg. Vi involverer oss i leken, observerer, støtter og tilrettelegger for inkludering og vennskap.

Hverdagen vår er preget av faste rutiner og en tydelig dagsrytme, noe som gir barna trygghet og forutsigbarhet. Barna deles inn i mindre grupper for å sikre at hvert barns unike behov blir møtt, samtidig som vi legger til rette for at nye vennskap kan dannes.

Vi omfavner næringsrike og gode vaner og inspirerer barna til bevissthet og samarbeid.

(Til info: Fra 1. mai 2024 vil vi stennge klokken 17.00. Åpningstiden vil være den samme - 06.45)

• Fokus på fysisk aktivitet i friluft, med bevegelsesglede og mestring i skog og mark som en sentral del av vår pedagogikk.
  • Stort uteområde med lekeapparater tilpasset barn i alle aldre og funksjonsnivåer.
  • Egen minibuss som kan ta oss akkurat hvor vi vil.
  • “Skogplassen”, vår egen naturlekeplass med gapahuk og bålplass og mye rom for lek og motorisk trening i kupert terreng.
  • Svømmeopplæring i basseng for skolestarterne.
  • Tilbud om bleieavtale slik foreldre slipper å ta med bleier til de minste.