Norlandia Kvitungen er en barnehage i Tromsø kommune, med 25 ansatte og 76 plasser fordelt på 4 avdelinger.

Muslingen

Sjøhesten

Blåskjellet

Hummeren

Hvorfor velge Norlandia Kvitungen?

Hos oss står humor og glede sentralt, og hver dag består av små og store magiske øyeblikk. Våre erfarne og tilstedeværende ansatte sørger for at barnet ditt får en trygg tilknytning og god omsorg.

Vi har faste rutiner, men vi er alltid åpne for spontane aktiviteter og turer, og barnas medvirkning står sentralt i planleggingen av utflukter og aktiviteter. Hos oss blir alle barn sett og hørt, og vi setter pris på å skape et inkluderende miljø.

Vi har en egen grillhytte på uteområdet vårt som blir ofte brukt til gode måltider og hyggelige fellessamlinger.

• Vi er en fullkostbarnehage, der alle måltider tilberedes i barnehagen.
  • Tilbud om parkdressavtale.
  • Idyllisk beliggenhet med gangavstand til skogen, Hamnafjæra, skolen og fotballbanen
  • Engasjerte, trygge og erfarne ansatte.
  • Fantastisk uteområde med skog og kupert terreng.
  • Svømmeopplæring i basseng for skolestarterne