Norlandia Kårtveitpollen er en barnehage i Øygarden kommune, med 20 ansatte og 83 plasser fordelt på 5 avdelinger.

Fantasia

Luna

Jupiter

Pluto

Utopia

Hvorfor velge Norlandia Kårtveitpollen?

Vi er trygge, kreative og kompetente ansatte som jobber hver dag for å gi barna det beste barnehagetilbudet. Vi tilrettelegger et mangfold av pedagogiske aktiviteter, skapt for, sammen med, og av barna, i tråd med deres medvirkning.

I naturskjønne omgivelser får barna et riktig tilbud av varierte aktiviteter og opplevelser i viktig samspill med andre.

Vi er opptatt av at hvert barns verbale og ikke-verbale ytringer skal fanges opp og vektlegges for at barna skal føle seg inkludert. Gjennom lekegrupper får barna øve på samhold og relasjonskompetanse.

• Fantastisk nærmiljø som byr på varierte opplevelser og skaper rom for utfoldelse og utforsking i trygge omgivelser.
  • Trygge, kreative og kompetente ansatte
  • Inkluderende fellesskap
  • Egen kjøkkenhage