Norlandia Isbjørnen er en barnehage i Tromsø kommune, med 35 ansatte og 109 plasser fordelt på 6 avdelinger.

Polaric

Storebjørn

Tundra

Pingus

Lillebjørn

Sirius

Hvorfor velge Norlandia Isbjørnen?

Vi som jobber i barnehagen er engasjerte, har høy kompetanse og lang erfaring. For oss er det viktigste å gi det enkelte barn omsorg og trygghet, der leken er i fokus.

Vi har rollespill og eventyr, spennende prosjekter og eksperimenter. Vi engasjerer barna gjennom aktiviteter og lek som tar utgangspunkt i deres egne interesser. «

Skogshytta», vår egen grillhytte ved uteområdet vårt, er et yndet sted for hyggelige fellessamlinger og kos hele året.

• Vår fantastiske beliggenhet med lett tilgang til fjæra på Tomasjordnes og skogen i Stjerneveien.
  • Skogshytta: Vår egen grillhytte på barnehagens uteområde.
  • Engasjerte og erfarne ansatte som er opptatt av å gi det enkelte barn omsorg og trygghet med leken i fokus.
  • Stor variasjon i aktiviteter som rollespill, eventyr, prosjekter, eksperimenter og temaarbeid.
  • Svømmeopplæring for skolestarterne