Trygg surfing på norlandiabarnehagene.no

Trygghet

Ingen irriterende popup-vinduer og bannere

Din data, din trygghet

Betyr dette at besøket ditt ikke vil bli sporet?

Nei. Vi sporer fortsatt besøk på nettstedet vårt. Dette gjør vi for å lære mer om hvordan nettsiden brukes og hvordan vi kan gjøre den bedre. MEN vi sporer ikke hvem du er.

Vi har valgt å bruke sporingsverktøyet Plausible som er i tråd med nasjonal og internasjonal personvernlovgivning (GDPR, ePrivacy, CCPA og PECR). Dette verktøyet sporer kun hva du gjør på nettstedet. Ikke hvem du er eller hva du gjør andre steder. Den deler heller ikke data med andre nettsteder eller tjenester. Dette betyr at du kan surfe trygt og anonymt på nettsiden vår.

Både Ja og Nei.