To barn klemmer

Norlandia Huskestua er en barnehage i Bærum kommune, med 27 ansatte og 88 plasser fordelt på 6 avdelinger.

Fugleredet

Krabbekroken

Småmaur

Rockekroken

Storemaur

Rødrev

Hvorfor velge Norlandia Huskestua?

Hos oss i Norlandia Huskestua går lek og læring hånd i hånd. Her får barnet ditt en lekende læringsopplevelse og et godt grunnlag for utvikling, i trygge og inkluderende omgivelser.

Vi har stort fokus på næringsrik, variert og smakfull mat og vi er utendørs så ofte vi kan. Vi som jobber her har et stort hjerte for barna og jobber hver eneste dag for å gi dem en hverdag fylt med glede, vennskap og ikke minst spennende oppdagelser.

Vi er et inkluderende fellesskap som bygger på sterke relasjoner og kjærlighet til barna våre. Vi fokuserer på uteliv, vennskap og et berikende språkmiljø, og vi jobber målrettet med å styrke båndene mellom barna og de ansatte, samtidig som vi sikrer at vennskapene mellom barna blomstrer.

Hos oss har vi et miljø hvor barna først og fremst leker og utforsker, men også samtidig lærer i prosessen. Vi er svært stolte av vårt mangfoldige personale som har et stort hjerte for barna.

• Å være ute
  • Trygge og inkluderende omgivelser
  • Opplevelsesrikt nærmiljø
  • Fellesskap som bygger sterke relasjoner