Norlandia Brennan er en barnehage i Oppdal kommune, med 46 ansatte og 120 plasser fordelt på 4 avdelinger.

Bjørka

Selja

Furua

Rogna

Hvorfor velge Norlandia Brennan?

Vi som jobber her legger vekt på vår rolle som gode eksempler, og skape et miljø basert på trygghet, tillit, respekt og toleranse. Barnet ditt møter erfarne, sensitive og kreative ansatte som sikrer en trygg og morsom hverdag. Vi mener at kreative ansatte inspirerer barn til også å bli kreative, og vi er tilgjengelige der barnet er og gir nødvendig støtte og omsorg.

Det er viktig for oss at barn blir sett, hørt og får medvirke. Vi setter følelsen av fellesskap og mestring høyt, og vi tilbyr varierte lekemuligheter og lar barna være med å påvirke aktiviteter i stor grad.

Gjennom vårt nære samarbeid med Kullbotn gård får barna verdifulle erfaringer ved å delta aktivt i gårdsarbeid og utvikler omsorg og empati gjennom samspill med dyr.

• Et stort og grønt uteområde, med mange spennende apparater og lekemuligheter tilpasset barn i alle aldre og funksjonsnivåer.
  • Erfarne og kreative ansatte som sørger for trygge og morsomme hverdager.
  • Naturskjønne omgivelser og opplevelsesrikt nærmiljø
  • Gårdsopplevelser: Vi samarbeid med Kullbotn gård