Norlandia Bjørnhaugen er en barnehage i Vestvågøy kommune, med 12 ansatte og 29 plasser fordelt på 3 avdelinger.

Trollskogen

Bukkene Bruse

Askeladden

Hvorfor velge Norlandia Bjørnhaugen?

I vår barnehage står lek og sosial kompetanse i sentrum gjennom hele dagen. Vi som jobber her er trygge og empatiske støttespillere som hver dag fremmer samspill mellom barna, og legger til rette for at barna får bearbeide sine opplevelser og følelser.

Vårt mangfold blant barn og ansatte gir oss unik innsikt i forskjellige kulturer og tradisjoner, som vi bruker som en verdifull ressurs i det pedagogiske arbeidet vårt. Vi følger opp hvert barn basert på deres egne kulturelle og individuelle forutsetninger, og legger til rette for at alle opplever glede og mestring i sosiale og kulturelle fellesskap.

Vi prioriterer systematisk og forebyggende arbeid mot mobbing, med fokus på respekt for ulikheter, gode holdninger og verdier.

• Sentral, skjermet beliggenhet med nærhet til fine turområder.
  • Stort mangfold blant barn og ansatte som gir oss unik innsikt i forskjellige kulturer og tradisjoner, som vi bruker som en verdifull ressurs i det pedagogiske arbeidet vårt.
  • Systematisk og forebyggende arbeid mot mobbing, med fokus på respekt for ulikheter, gode holdninger og verdier.
  • Vi er en fullkostbarnehage der alle måltider tilberedes i barnehagen eller ute på tur.
  • Lek og sosial kompetanse står i sentrum gjennom hele dagen