Norlandia Bjørnegårdsvingen er en barnehage i Bærum kommune, med 35 ansatte og 102 plasser fordelt på 5 avdelinger.

Kjørbo

Løkke

Bjørnegård

Kadetten

Natur

Hvorfor velge Norlandia Bjørnegårdsvingen?

Vi er en splitter ny barnehage fra 2021 med fantastiske inne- og utearealer. Barna møtes hver morgen av kompetente, trygge ansatte som gir dem en god start på dagen. De deltar i leken, støtter og veileder, og skaper en omsorgsfull atmosfære.

Vi har en fast dagsrytme med samlingsstunder, grupper og hygge rundt dagens måltider. Vi har fokus på trygghet, tillit, respekt og toleranse, og utelek og natur står sentralt hos oss.

Vi har stor tro på at barn utvikler, lærer og trives bedre når de er ute i naturen. Vårt pedagogiske grunnsyn går ut på at alle barn er forskjellige og unike, og vi tror på barnas evne til å ta egne beslutninger og uttrykke egne meninger.

Vi legger vekt på å dele barna inn i mindre grupper i løpet av dagen. Dette sikrer at hvert barns unike behov blir møtt, samtidig som vi legger til rette for at nye vennskap kan dannes.

• Idyllisk beliggenhet ved Sandvikselva, få minutters gange fra Sandvika sentrum. Vi har kort vei til Vestmarka med flotte turområder.
  • Splitter ny barnehage fra 2021 med fantastiske inne- og utearealer.
  • Kompetente, trygge ansatte som deltar i leken, støtter og veileder, og skaper en omsorgsfull atmosfære for barna.
  • Splitter ny barnehage fra 2021 med fantastiske inne- og utearealer.
  • Vi har fokus på trygghet, tillit, respekt og toleranse, og utelek og natur står sentralt hos oss.
  • Svømmeopplæring på Hundsund Bad for skolestarterne
  • Svømmeopplæring på Hundsund Bad for skolestarterne
  • Vi er en fullkostbarnehage, hvor alle måltidene tilberedes i barnehagen.
  • Vi har tilbud om bleieaavtale, slik at foreldre slipper å ta med egne bleier til de minste.