PedPod - en podcast om barn og barnehage

Visste du at Norlandia Skyttelveien barnehage har en helt egen Podcast? PedPod er en podcast om barn og barnehage med Kristin Twist, pedagogisk leder i Norlandia Skyttelveien barnehage. Målet med PedPod er å belyse aktuelle temaer med spennende gjester, fremme barnehagelærerprofesjonen gjennom faglig prat og gi et innblikk i dagens barnehage.

Kristin får besøk av spennende gjester med ulik kompetanse. Temaene berører forskjellige viktige eller hverdagslige utfordringer for småbarnsfamilier og hva som rører seg barnehageverden. Her er det mye spennende å høre på både for ansatte i barnehagen, men også for alle småbarnsfamilier.

Kristin og hennes gjester ser blant annet på temaer som:

• Pedagogsik grunnsyn (episode 1)
  • Hvorfor barn får feber (episode 5)
  • Søsken - konkurrent eller kompis (episode 6)
  • Den viktige søvnen (episode 9)
  • Trassalder, eller? episode 10)
  • Veien mot høykvalitetsbarnehager (episode 13)
  • Barn og mat, måltidsglede og smakstilvenning

Dette er bare noen av de spennende temaene.

Hør alle episodene av PedPod på Spotify her. (https://open.spotify.com/show/2lmiESgJd84NLmpVjT9sgZ?go=1&sp_cid=c335a793f567aeaeeba6a4ae1e185d4d&utm_source=embed_player_p&utm_medium=desktop&nd=1)