Norlandia Andungen er en barnehage i Andøy kommune, med 14 ansatte og 45 plasser fordelt på 3 avdelinger.

Nordlys

Raketten

Orion

Hvorfor velge Norlandia Andungen?

Hos oss står humor og glede sentralt, og hver dag består av små og store magiske øyeblikk. Vi som jobber her er kompetente og gode rollemodeller som gir barna trygghet og troen på seg selv. Vi er levende opptatt av barnas egenart, kreativitet, evner og ønsker.

Vi har fokus på lek og lekens egenverdi, og er aktive deltakere og organiserer og legger til rette for lek og vennskap. Vi ser hvert barn, og støtter og veileder der det er naturlig. Hos oss legger vi vekt på uteliv og bevegelsesglede, og har et stort fokus på næringsrikt kosthold og å lære barna gode, bærekraftige vaner.

Barnehagen vår er bygget for hørselshemmede og er derfor godt tilrettelagt med hensyn til støy. Hos oss er vi opptatt av å la barna få medvirke i hverdagen med hva de har lyst til, og at de forstår betydningen av å delta i et fellesskap.

• Sentrumsnær beliggenhet, med spektakulær natur og fantastiske turmuligheter i nærheten.
  • Engasjerte og trygge ansatte med hjerte for barna.
  • Vi legger vekt på helserikt kosthold og å lære barna gode, bærekraftige vaner.
  • Fokus på uteliv og bevegelsesglede
  • Vi er en fullkostbarnehage hvor alle måltider tilberedes i barnehagen.