Norlandia Aker Brygge er en barnehage i Oslo kommune, med 14 ansatte og 38 plasser fordelt på 3 avdelinger.

Krabbene

Pingvinene

Måkeredet

Hvorfor velge Norlandia Aker Brygge?

Våre kreative, erfarne og tilstedeværende ansatte sørger for at barnet ditt får en trygg tilknytning og god omsorg.

Vi har faste rutiner, men vi er alltid åpne for spontane innspill til aktiviteter og turer. Barnas medvirkning er viktig når vi planlegger utflukter og aktiviteter, og vi jobber aktivt med at barna skal delta mest mulig i matlaging, dekking og rydding av bordet.

Hos oss blir alle barn sett og hørt, og vi setter pris på å skape et inkluderende miljø. Hos oss får barna uttrykke seg i et lekemiljø som stadig tilpasses barnas behov, og som gir rom for variert lek og læring, og gode muligheter for å danne sterke relasjoner til både barn og ansatte

• Vi er en fullkostbarnehage, der alle måltider tilberedes i barnehagen.
  • Svømmeopplæring på NIH for skolestarterne.
  • Skiskole i Sørkedalen i regi av Skiforeningen.
  • Fantastisk beliggenhet på Aker Brygge med sjøutsikt og nærhet til kollektivtransport som buss og trikk som tar oss hvor vi vil.
  • Erfarne og trygge ansatte sørger for at barnet ditt får en trygg tilknytning og god omsorg.
  • Egen grønn oase som bakgård, med gode lekeområder for store og små